15 października 2014

Po długim czasie...

Hej... Chciałabym wam pokazać co chłopcy z 1D wyprawiają
przed koncertami...






To wszystko :)

TROCHĘ CYTATÓW ;3

Hazza♥










LOU ♥



Hahahahhahahahahaha ~ Pauka o mój Boziu

Bo się skupia. Musi opisać wszystko co robił gdy Go nie było.


I super skromność! Ahhh ten Lou





Larry Is Real!!!!!! ♥~ Paula
Wow xd ~ Ewel


Nienawidzę Cię! Mojego Nialla?~ Paula
Hola! Nie zadzieraj z Lou bo zadrzesz ze mną -,- ~ Ewel


Niall ♥

Moje też się spełnią? To gdzie Ty do cholery jesteś?

A Ty całością jesteś mój.


Ale będziesz ze mną chodzi? :D. ~ Pauka
Chciałabyś -,-  ~ Ewel
To moje podpisy Ewel! ~ Pauka

Nie wiem nie jadłam. Ale wierze na słowo. Będę zamawiała podwójne porcje.

Prosta i słodka?

Idioci. *-*

I to będę Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! ~ Podniecona Paula
Yhy ~ Ewel
Jaka Pauka? Nie pisz na mnie Paula, bo wiesz, że to jest inne imię i tego nie lubię. Znasz moje imię to go używaj ~ Pauka
Hahahahahahha mój Nialluś

No hallo! Ja tu jestem!!


U mnie masz załatwione to jak w banku. :*


Liam♥
Przerobiony jest Li na wampira~Paula
Zauważyłam :) ~ Ewel



Nie zawsze pozytywne!


Jestem pierwsza w kolejce!~Pauka
Tsaa tuż po mnie ! Hahah ;*~ Ewel
Nie. Ja mam Nialla i Liama, a Ty masz Lou i Hazze. Nimi się zajmij -,- ~ Pauka








Zayn ♥
















*************************************************
Hej!
Dobraa.... Dawno niczego nie wstawiałam, dlatego postanowiłam dodać więcej niż zazwyczaj. Znalazłam cytaty w necie każdy jest wyjątkowy ;3 Niedługo dodam po 5 zdjęć chłopaków. Postanowiłam też wstawiać zdjęcia i kilka ciekawych informacji z koncertów itp. Wstawię też trochę o WWA ! Paula namawiała mnie na wstawienie czegoś od dwóch miesięcy xd nie przedłużam Do następnego ;*** 

I ten gif ! ;*****

Hejo!!!! Mój Nialluś *-*. Ewel nie wie, że to edytuję. Zabije mnie. Ale tak, wszystkie podpisy pod zdjęciami to moja sprawka! Hahahahhahaha ja zła! Chciałabym Was jeszcze poinformować, że założyłam nowego bloga z Olą not-only-strangers-can-harm.blogspot.com macie linka. Oczywiście dokończę to opowiadanie. Nie bójcie się, nie pozbędziecie się mnie przynajmniej jeszcze przez rok. PRZYNAJMNIEJ! Więc jeszcze troszkę popiszę. Za niecałe 4 miesiące jest 1 rocznica bloga! Jea!!! Ja jeszcze pamiętam jak go zakładałam. Mam jeszcze do Was pytanko. Jak skończę "Bliźniaczki" chcecie ich drugą część? jak są już w Londynie? Bo tak jakoś się składa, że około po nowym roku będzie koniec (może cz.1 może i całego opowiadania. To zależy od Was). Jeśli przeczytaliście to co tutaj napisałam w komentarzu napiszcie "Kocham Niallusia ale On jest tylko Pauliny" Hahahahah tak to macie napisać! :**  Ej ja też wstawię gifa.









I oczywiście wszystkie z Niallem :*
Do napisania :*

Paulaaa !!! Grrrr !!! Widzimy się w szkole -,- i nie gniewaj się na Lou :C on naprawde nie chciał tak powiedzieć... Huhue ale to zrobił :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy wasz komentarz sprawia, że wiem czy ktoś to czyta, i że warto jeszcze coś pisać. Nawet nie wiecie jak się cieszę gdy mam choć jeden komentarz. :)