15 października 2014

Cześć!

No tak... To znowu ja. Pauka. :D Chciałam Was tylko poinformować, że założyłam nowego bloga z koleżanką Olą. Tutaj łapcie link:  Not Only Stranger Can Harm
Mam nadzieję, że się spodoba. Założyłyśmy go dosłownie wczoraj i jest już tam prolog. Rozdziały planujemy wstawiać co jakiś tydzień w soboty. :D Do napisania :*
PS. Idę zmusić Ewel do napisania wreszcie czegoś. :)

*******************************************
Tsaaa... Wkońcu napisałam coś xd Dobraa ;p Serdecznie zapraszam na bloga Oli i Paulinki <3 Świetnie się zapowiada ;) Polecam gorąco ! Dowiecie się jakie nowe przezwisko ma Paula ( ona sama tg nie wie xd) Tratata nie mam co pisać ;p Nie przedłużam
Ewel ;*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy wasz komentarz sprawia, że wiem czy ktoś to czyta, i że warto jeszcze coś pisać. Nawet nie wiecie jak się cieszę gdy mam choć jeden komentarz. :)