29 sierpnia 2014

Najlepszego Daddy !!!!

( zdjęcie z RH [Rozśpiewana Historia])
Dziś nasz Daddy Direction kończy 21 lat. Stary już jest troszkę.

Liam
Wiem, że i tak tego nie przeczytasz ale wraz z Ewel chciałybyśmy złożyć Ci najserdeczniejsze życie z okazji Twoich 21 urodzin. Myślę, że do naszych życzeń mogę dołączyć wszystkich czytelników Naszego bloga.
Zdrowia szczęścia pomarańczy, niech Ci Niall na stole tańczy (po 1 napisałam Niall bo nie miałam pomysłu na inne imię. Możecie wstawić na Sophia. Po 2 ten wierszyk napisała mi Gabrysia, na moje urodziny. ). Chciałabym, żebyś był zadowolony z tych Swoich 21 urodzin. Tylko proszę z alkoholem nie przesadzaj.



Rozdział myślę, że wstawię w niedzielę. Postaram się. Proszę, każdy kto przeczyta ten post niech zostawi po sobie ślad (komentarz) chciałabym wiedzieć ile osób czyta to co piszę. Dziękuję za uwagę. hahahaha ja nic nie pijąc się upiłam, a co dopiero Li. :* Do napisania. :* :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy wasz komentarz sprawia, że wiem czy ktoś to czyta, i że warto jeszcze coś pisać. Nawet nie wiecie jak się cieszę gdy mam choć jeden komentarz. :)