26 sierpnia 2014

:D

No witam Was wszystkich. Trochę mnie nie było (10 dni ale nie o to chodzi). Dziś postanowiłam wstawić znowu kilka gifów, ale taki moich ulubionych. Chciałabym aby każdy wtedy kiedy może i ma ochotę, chodź odrobinkę za promował mojego bloga. Kocham pisać imaginy dla Was jak i czytać te które piszecie. Więc nie chodzi mi o to, że coś mi w tym nie pasuje, że tylko kilku Was tu jest. Nie to nie o to... Mi chodzi o to, że nie jestem do końca pewna czy mi się to udaje. Pod żadnym pozorem nie mam zamiaru usuwać bloga. Za bardzo się do niego przywiązałam. O jest jeszcze jedna sprawa. Jeśli ktoś z Was lubi Harry'ego Pottera (tak to się pisze?) to zapraszam na bloga mojej koleżanki z klasy. Dramione - Romione(?). Przepraszam jeśli źle napisałam. Nie znam się na tym i teraz nie mam jak podejrzeć by wiedzieć jak to się nazywa więc teraz to strzelam. :D Troszkę się rozpisałam, więc nie zanudzam. Może któreś z tych gifów Wam się spodoba? 

Słooooodziaaaak *.*


Czemu Smutasz?

Moje swa słoneczka :*

Niall z gitarą byłby dla mnie parą

Przetłumaczy mi ktoś?

I to też?

Directioner 4ever

Powiedzmy, że normalni

Wiem, że któraś z Was chce być na miejscu róży :p

Ładne

Mój plakat :D

Ale siara :D hahahahaha i to "Dads"

Sweet

Kotek Hazza

Ja juz nie wiem czy jestem Elounor Shipper czy Larry Shiper :(

Larry *.*

Żono moja, serce moje...

Nie ma takich jak My dwoje...

Bo Ja kochaaam oczy Twoje... (odbija mi)

I to jak Li leci by przytulić zapłakanego Zayna. :')

Musiało boleć. Ale ten uśmiech na twarzy Li

Liaś :)

Larry :*

I kolejny Larry. Weźcie mi to co w innym języku przetłumaczcie :) hahaha

Louisek <3

Lou z gitarą... (?) byłby dla mnie parą?

Louier, Louier, Louier...

I kolejny Stylinson

L: O co chodzi???

Idiota -,- :D

I ten uśmiech gdy to mówi. *.*

Prawda.

Nialler. No wreszcie coś z Tobą.

Team Niall

To spojrzenie i ta róża. ^^

Coś Ty ćpał? Daj trochę...

Gdy na to patrzę mam w głowie Jego śmiech.

Kto zrobił tego photoshopa? Podoba mi się.

Kolejny z różą

Dosyć stara ta sesja

Zgon 14:22

Zayn :)

Ta warga...

Jakie słodkie

H: Zen uspokój się

W garniaku. Nie ogarniam. Jak można tak rewelacyjnie wyglądać? Ja się pytam jak?

Misiek

Zouis... I tak wolę Narrego i Larrego

Tak wiem... Więcej chyba zdjęć niż gifów ale musiałam to powstawiać. Większość ściągnęłam dzisiaj w nocy z innych blogów, ale podpisy (te teksty na dole) są moje. Serio jestem rozdarta między Elounor i Larrym. Obydwie pary takie ładne i dopasowane. :D Dobra koniec. Rozdział postaram się wstawić jutro Nie wiem jak to wyjdzie ale mam nadzieję, że się uda. Do napisania :*

Narry :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy wasz komentarz sprawia, że wiem czy ktoś to czyta, i że warto jeszcze coś pisać. Nawet nie wiecie jak się cieszę gdy mam choć jeden komentarz. :)