4 lutego 2014

Nie byłem aż tak pijany



1       Harry: Nie byłem aż tak pijany.
Louis: Podchodziłeś do każdego psa i pytałeś się  „ Co podać?”. A gdy szczekały to ty krzyczałeś „ Nic wam nie zrobiłem! Co wy tak na mnie krzyczycie?!”.

Zayn: Nie byłem aż tak pijany.
Liam: Stary podchodziłeś do każdej kobiety i całowałeś ją i pytałeś się czy zostanie twoją Panią Malik.

    Niall: Nie byłem aż tak pijany.
Harry: Stary gdyby nie Liam to byś jeszcze w lodówce siedział.


3       Niall, Zayn: Nie byliśmy aż tak pijani.
Louis: Gdy szliście na górę to Niall mówił „ Nie jestem głodny!!” a Zayn „ Jestem brzydki!!”.

    Louis: Nie byłem aż tak pijany.
Niall: Stary podchodziłeś do każdego na ulicy i mówiłeś „ Oddaj mi moją marchewkę bo pójdziesz do więzienia!!!!”.
Louis: Aaaaaa… I stąd tu tak wiele marchewek. xd


5       Harry: Nie byłem aż tak pijany.
Zayn: Stary zobaczyłeś swoje zdjęcie na bilbordzie i darłeś się „ O matko to Harry Styles! Muszę zdobyć jego autograf!!”

6      Liam: Nie byłem aż tak pijany.
Niall: Stary latałeś po domu i śpiewałeś „ Wina! Wina! Wina dajcie, a jak umrę pochowajcie na zielonej Ukrainie przy kochanej mej dziewczynie!”


         Harry: Nie byłem aż tak pijany.
Zayn: Stary podchodziłeś do Liama na czworaka i mówiłeś „ Mamuniu weź mnie na lącki!” Wiesz jak to wyglądało? Mówię Ci nie zapomnę tego! Za nic!

8       Niall: Nie byłem aż tak pijany.
Ty: Niall walnąłeś się o słup i powiedziałeś „ Przepraszam Panią. Nie wiedziałem, że takie szczupłe kobiety jak Pani chodzą po tej ziemi.” A do tego jeszcze Zayn „ Ta Pani jest tak płaska jak deska. Więc weź ją sobie. Moja będzie inna! Albo nie potrzebuje deski do prasowanie więc ona mi się przyda!! Krzyczał i niemal co doszłoby do rękoczynów.
Zayn: To kłamstwo bo tamtego wieczoru w ogóle nie piłem!
Harry, Louis, Liam, Ty: Jasneeee…


9      Louis: Nie byłem aż tak pijany.
Harry: Stary podchodziłeś do każdej studni i wołałeś „ Halo! Samara???? Zapomniałeś do mnie zadzwonić więc ile mi jeszcze dni zostało??????”

        Liam: Nie byłem aż tak pijany.
Zayn: No nie… Nie byłeś aż tak pijany… Po prostu nasz Daddy zarywał do każdej kobiety jaką zobaczył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy wasz komentarz sprawia, że wiem czy ktoś to czyta, i że warto jeszcze coś pisać. Nawet nie wiecie jak się cieszę gdy mam choć jeden komentarz. :)