24 grudnia 2014

Wszystkiego Najlepszego



Hejo! Dawno chyba nikt tu nie był. Tak czy siak. Zdrowia, szczęścia, pomyślności, byście spotkał 1D (jakby co, Niall jest mój!), no i booooooooooooooogaaaaaaaaaaaateeeeeeeeeeeeegooooooooooo Mikołaja. Ja dostanę gitarę!! Yea!!!!!! Nie mam pojęcia czego jeszcze życzyć, więc przejdziemy do życzeń urodzinowych Louisa.

No Louisku. Swoich lat się doczekałeś. 23 lata. Nie mało. Dożyj mi tutaj 1000, kariera Twoja nich się rozkręca jeszcze bardziej. Nie umiem pisać życzeń więc więcej nie piszę.





O i jeszcze jedno... macie zwiastun bloga który pisze z Olą. Mam nadzieję, że się spodoba. (tak znowu zwiastun robiony przeze mnie :D)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy wasz komentarz sprawia, że wiem czy ktoś to czyta, i że warto jeszcze coś pisać. Nawet nie wiecie jak się cieszę gdy mam choć jeden komentarz. :)