14 września 2014

Nialluś :*

Wczoraj nie mogła wstawić tego posta i dlatego to jest spóźnione. No to teraz się spowiadać kto wczoraj świętował urodziny MOJEGO (!!!!!!!!!!!!!!) Kochanego Miśka (Niallusia)? Ja wczoraj ciągle gadałam o tym i Ala jak i Ewel chciały mi zakleić buzię bo ciągle o tym mówiłam. W moim mieście było wtedy zakończenie wakacji (trochę późno), dla mnie tak czy siak była to urodzinowa impreza Nialla. :) Teraz może trochę zdjęć mojego Miśka. Ale jeszcze przed tym...

NIALL!
Życzę Ci wraz z Ewel, zdrowia, szczęścia, pomyślności.
Byś miał coraz więcej prawdziwych przyjaciół.
Byś wreszcie znalazł sobie dziewczynę (ale i tak wtedy nie licz na moje błogosławieństwo :)).
I ogólnie jeszcze raz zdrowia. Powodzenia :*

No a teraz tak jak mówiłam 'trochę' zdjęć.































To tylko mała część zdjęć jakie mam z Niallerkiem. Na dziś kończę. Ale jeszcze jestem jednego ciekawa. Czy ktoś jeszcze czyta tego bloga? :(  Trochę mi smutno. Brakuje mi waszych komentarzy. :( Do napisania :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy wasz komentarz sprawia, że wiem czy ktoś to czyta, i że warto jeszcze coś pisać. Nawet nie wiecie jak się cieszę gdy mam choć jeden komentarz. :)