30 lipca 2014

Cytaty itp.




I ten gif ;***



Harry: Jednego dnia zgubiłem moją torbę z myszką Mickey.
 Zayn: Mickey i Minnie.
 Harry: Skąd o tym wiesz?
 Zayn: Bo to ja je zabrałem.


Reporter: Co robi Niall, kiedy ma wolny dzień?
Liam : Wstaje, pierdzi, je, słucha muzyki, pierdzi, tweetuje, pierdzi, je, idzie spać.

Fanka:
Czemu nie poprosiłeś mnie jeszcze o rękę?
Niall: Nie byłem w pobliżu. Byłem też trochę zajęty, może jak nagramy album i to wszystko. Może jakoś w czasie świąt? Dam ci jeszcze znać.


R: Jesteś fanem Harrego Pottera?
Harry: Tak, wielkim!
Liam: To dlatego ma tak imię.

Reporter: Wolisz być sam?
Zayn: Nie.
Liam: Tak, woli.
Zayn: Nie.
Liam: Zapytaj Niall'a.
Niall: No wybacz Malik. 


Reporter: czy podczas śpiewania WMYB myślałeś o kimś szczególnym?
Harry: raz mój kuzyn opowiedział mi o dziewczynie która jest śliczna ale nieśmiała, więc pomyślałem o niej. 


Zayn: Zgubiliśmy się w Sydney.
Louis: Nie zgubiliśmy, po prostu chodziliśmy po ulicach w poszukiwaniu przyjaciół.

Liam: Patrzenie na płaczącego Niall'a jest strasznie bolesne.
Harry: Powinno być takie prawo: NIkt nie ma prawa doprowadzać Niall'a do płaczu.

**********************************
Hejo! To jest składanka z tego co znalazłam razem z Ewel. Prawdą jest to ostatnie i to co robi Niall kiedy ma wolny dzień. To jest szczeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerą prawdą. Dziś jeździłam na desce. Słyszycie, znaczy się... Widzicie???? Ja już się nauczyłam jeździć!!!!!!!! Jea. A może teraz weźmy wstawmy serię "Nie byłem aż tak pijany" ? Uwaga! Uwaga! Na dole jest jeszcze teraz ta seria. Myślę, że się spodoba.

***********************************
Paula nauczyła się jeździć :) Ja za to w końcu poszłam do kina na Step Up all in ! Jea naprawdę polecam! Przepraszam bardzo za rozmyślenie się nad rozdziałem 2 ( niedługo będzie ) Nic więcej ;3


1.       Harry: Nie byłem aż tak pijany.
Niall: Stary dzwoniłeś pod jakiś numer mówiąc „ Cześć Stefa!!!! Co u Ciebie słychać???? No nie wiesz kim jestem??? To ja Twój chłopak!!!!! Co już mnie nie pamiętasz??? Jesteśmy parą od 5 dni!!
Harry: Co ja zrobiłem!!!!


2.       Zayn: Nie byłem aż tak pijany.
Harry: Stary wszedłeś do psiej budy i darłeś się „ I znowu do budy, mam się uczyć i uczyć, a ja tu tylko esemesuję. Nic na to nie poradzicie!!”

3.       Liam: Nie byłem aż tak pijany.
Louis: Stary wszedłeś na drzewo i zacząłeś skakać z jednego na drugie. Jak ty to zrobiłeś???
Liam: Talent!


4.       Harry: Nie byłem aż tak pijany
Zayn: Stary wszedłeś do domu, skoczyłeś na stół i zacząłeś tańczyć.

5.       Niall: Nie byłem aż tak pijany.
Liam: Stary napisałeś na twitterze swój numer telefonu. Ciesz się, że to usunąłem.


6.       Louis: Nie byłem aż tak pijany.
Niall: Stary gdy Harry przyniósł ci marchewkę to ty powiedziałeś „ Nie, dziękuję. Jestem na diecie bez marchewkowej.”

7.       Harry: Nie byłem aż tak pijany.
Liam: Stary zacząłeś chodzić po płocie jak kot. A a co się działo jak buldog sąsiadki cię zobaczył. Fiu fiu fiu.


8.       Harry: Nie byłem aż tak pijany.
Louis: Stary zmoczyłeś się i mówiłeś, że wody ci odeszły!

9.       Zayn: Nie byłem aż tak pijany.
Liam: Stary włączyłeś KRZYŻAKÓW na DVD i krzyczałeś „ Gdzie jest kur*a Zbyszek?”


10.   Harry: Nie byłem aż tak pijany.
Niall: Wpisałeś w gogle Harry Styles i mówiłeś, że ma zajebistrze loczki od ciebie.

11.   Niall: Nie byłem aż tak pijany.
Harry: Stary siedziałeś w szafie przytulając się do wieszaka i mówiąc, że lubisz ciche dziewczyny.

12.   Zayn: Nie byłem aż tak pijany.
Liam: Stary złapałeś mojego kota i pytałeś się co zrobił z Mufasą.


13.   Zayn: Nie byłem aż tak pijany.
Harry: Stary zadzwoniłeś do królowej  pytając się czy da się wyciągnąć na drinka.

14.   Liam: Nie byłem aż tak pijany.
Louis: Stary rzuciłeś mojego chomika krzycząc „ Pikachu wybieram Cię!!

15.   Zayn: Nie byłem aż tak pijany.
Louis: Stary pytałeś się swojej dziewczyny czy jest wolna.

16.   Liam: Nie byłem aż tak pijany.
Harry: Stary biegałeś po komisariacie krzycząc, że odnalazłeś wioskę smerfów.

17.   Liam: Nie byłem aż tak pijany.
Zayn: Stary rzuciłeś w mojego chomika akwarium i mówiłeś „ Pikachu właź do pokebola!”.

18.   Zayn: Nie byłem aż tak pijany.
Niall: Stary kręciłeś talerzem w mikrofali i mówiłeś „ We know the DJ”.

19.   Niall: Nie byłem aż tak pijany.
Harry: Stary sikając kręciłeś się w koło i krzyczałeś „ Jestem spryskiwaczem!”

20.   Harry: Nie byłem aż tak pijany.
Ty: Podszedłeś do mojej mamy mówiąc, że wczorajsza noc była super.

21.   Zayn: Nie byłem aż tak pijany.
Niall: Stary rzuciłeś w Perrie stacjonarnym i krzyczałeś „ Cal Me Mabe”

22.   Louis: Nie byłem aż tak pijany.
Harry: Wjechałeś samochodem w kartony krzycząc „ Haniu Mostowiak! Nadchodzę!”

23.   Niall: Nie byłem aż tak pijany.
Liam: Stary dałeś mi swoją skarpetkę mówiąc „ Zgredku uwalniam Cię!”.
Niall: Ciesz się, że nie łyżkę.  ( musiałam to dodać chodź wiem, że tak nie można uwolnić Zgredka xD)
24.   Niall: Nie byłem aż tak pijany.
Zayn: Stary chciałeś wskoczyć do komina i zlecieć tak jak Święty Mikołaj.
Niall: No mówiłem, że nie byłem aż tak pijany?

25.   Zayn: Nie byłem aż tak pijany skoro pamiętam ten zloty kibel w domu Harrego.
Niall: Tak przy okazji to był puzon, a ty do niego nasrałeś.

26.   Liam: Nie byłem aż tak pijany.
Louis: Stary dorwałeś kartony krzycząc  „ Czemu zabiłyście Hankę?”. A tak przy okazji oglądasz M jak Miłość?
Liam: No baa!!!!!

27.   Ty: Louis kochanie gdzie jesteś?
Louis: Nad woda myślę o tobie.
Ty: W kiblu jesteś tak?
Louis: Może…

28.   Zayn: Nie byłem aż tak pijany.
Liam: Zapytałem się Ciebie o godzinę a ty wyciągnąłeś termometr mówiąc, że czwartek.

 Zayn: Nie byłem aż tak pijany.
Harry: Stary podszedłeś do Baby Lux i powiedziałeś „ Nie martw  się Niall kiedyś urośniesz”


**************************
:D Do napisania :*
Narry S.

**************************
Kilka ciekawych cytatów :3
Ewel S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy wasz komentarz sprawia, że wiem czy ktoś to czyta, i że warto jeszcze coś pisać. Nawet nie wiecie jak się cieszę gdy mam choć jeden komentarz. :)