11 lutego 2014

Coś innego z bloga http://onedirectioncometopoland.bloog.pl/

W X-Factorze się zaczęło,
I powstało wspólne dzieło.
Simon Cowell pomysł miał,
Piątkę chłopców w jedno zgrał.
Dziś tysiące fanek mają,
Lecz się tym nie przechwalają.
ONE DIRECTION - ich kochamy,
Parę słów o każdym damy.
Louis wciąż marchewki wcina,
Albo pilnuje Kevina.
Niall ciągle głodny chodzi,
O jedzeniu wciąż rozwodzi.
Harry to kobieciarz mały,
Mimo to, boski jest cały.
Zayn w Perrie buja się,
Że jest śliczny dobrze wie.
Liam kocha swego psa,
W domu mało łyżek ma.
Jedną drogą podążają,
Swoje fanki wręcz kochają.
Gdy spojrzą dziewczynie w oczy,
Ona gotowa za nimi w ogień wskoczyć.
Nasze serca im dajemy,
I gorąco całujemy.
Te pragnienia niech ugaszą,I odwiedzą Polskę naszą..

[8:47:25 PM] Paulina Nowińska: Hejter : Nie umiecie śpiewać.!
1D : We don't speak polish.
Hejter : NIE UMIECIE ŚPIEWAĆ.!!
1D: We don't speak polish.
Hejter : Directioners są brzydkie.!
1D : SPIERDALAJ..!!!!!!!


IDOLE INNYCH DZIEWCZYN:
Przystojni umięśnieni faceci..

MOI IDOLE:
-Facet, który boi się łyżek
-Facet, który gada z wypchanym gołębiem <Kevinem>
-Facet, który pierdolnął sobie tatuaż wieszaka
-Facet, który nie wyobraża sobie życia bez jedzenia
-Facet, który kupił sobię willę tylko dlatego, że podobał mu się basen,
chociaż nie potrafi pływać

Piątka Facetów Którzy Mają Niesamowity Talent.. <3

Tak.. jestem DIRECTIONERKĄ i jestem z tego cholernie dumna..
Niall, Harry, Louis, Liam & Zayn - Ci faceci zmienili moje życie..
i pomimo tego, że ich nie znam to i tak cholernie ich
KOCHAM.!!
I uwierz mi.!
Mam w dupie twoje zdanie na ten temat.!


A to coś ode mnie:

Hejty i opinie innych nie obchodzą mnie.

Jestem Directionier i nie wstydzę się!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

To już koniec ja dziś już nic więcej nie dodam niestety. Tak jak było w temacie. Rzeczy napisane powyżej nie są mojego autorstwa tylko dziewczyny z http://onedirectioncometopoland.bloog.pl/

1 komentarz:

Każdy wasz komentarz sprawia, że wiem czy ktoś to czyta, i że warto jeszcze coś pisać. Nawet nie wiecie jak się cieszę gdy mam choć jeden komentarz. :)