11 lutego 2014

Rozmowy pomiędzy chłopakami♥

Zayn: Gdy byłem mały, miałem dwa koty Lolo i Lolo.
Harry: Niezbyt orginalne.
Zayn: Twój chomik nazywał się chomik.

Wszyscy: Jeśli Gralibyśmy w horrorze to który by z nas umarł pierwszy?
Louis, Harry, Zayn, Liam: Niall!!!
Niall: Tylko dlatego że nie wiedział bym o co chodzi!

Mama Nialla: Hmmm gdzie to jest?
Niall: Oj mamo nie nie wziąłem ciasteczek ze słoiczka z ciasteczkami!
Mama Nialla: To jednak ty?
Niall: Emmm to przez przypadek...

Louis: Ty stary widziałem ciebie w TV!
Harry: Naprawde? O mój boże ! Na jakim kanele?
Louis: Na Animal Planet!

Jakie jest twoje ulubione amerykańskie jedzenie?
 Chłopcy: Cheeseburgery, suszone mięso z wołowiny, kukurydza ...
 Niall: Lubię wszystko co jadalne.

Niall: Lubię orzechy, a Zayn je zawsze ma, więc często mu je zjadam.
Liam: Niall jest wiewiórką.

Liam: Uff, jak tu gorąco!
Zayn: Oh, przepraszam, zaraz wyjdę!


Niall: Wewnątrz jestem Supermanem.
 Louis: Ja jestem Pokémonem.
 Harry: Ja seksowny.
 Liam: Jestem cudowny!
Zayn: A ja jestem Zayn.


Zayn: Umówiłbyś się z kobietą powyżej 44 lat?
 Harry: Nie sądzę...
 Louis: A ja myślę, że mógłby.
 Harry: Boję się tego, że bym mógł!

2 komentarze:

  1. Cześć Wszystkim! Mam na imię Ewelina i prowadzę tego bloga z Pauką N. To mój pierwszy wpis. Mam nadzieję, że się spodoba! Za Błędy bardzo przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahah.xD
    MOCNE!
    ;D
    Oby tak dalej!
    :3

    OdpowiedzUsuń

Każdy wasz komentarz sprawia, że wiem czy ktoś to czyta, i że warto jeszcze coś pisać. Nawet nie wiecie jak się cieszę gdy mam choć jeden komentarz. :)